wtorek, 6 maja 2014

Liebster Award


Kurczę, to już 3 raz XD (poprzednie były na starym blogu).
Miło z waszej strony kotki. 
Za nominację dziękuję mojej kochanej Chelle.
Zapewne wszyscy znają zasady (pewnie nie ma osoby, która by nie otrzymała tej nagrody), więc nie będę się rozpisywać.


Teraz pytania:

  1.  Co budzi w Tobie największy lęk?


  • Nie ma tego wiele - horrory, trupy i karaluchy. Poza tymi małymi rzeczami to uważam się za całkiem odważną ^^
     2. Jakie cechy cenisz sobie u ludzi?
  • Otwartość, poczucie humoru, afirmacje świata, uprzejmość oraz inteligencję.
     3.  Co najbardziej lubisz w ukochanym gatunku muzycznym?
  • Jestem osobą kochającą glam ponad życie, więc co ja tam wiem o muzyce XD Cenie w nim przede wszystkim energię, melodyjność, charakterystyczne dla glamu wysokie, nośne wokale. No i mam słabość do wyglądu muzyków (zazwyczaj są cholernie przystojni) i ich specyficznego ubioru. I do tych genialnych fryzur! 
   4. Za pomocą czego jest ci najłatwiej wyrazić siebie?
  • Ubioru, poglądów, muzyki jakiej słucham, a której się nie wstydzę (choć powinnam, wiem XD). 
   5. Czy potrafiłabyś pomóc obcej, biednej, ale i uzależnionej od czegoś osobie?
  • Z doświadczenia wiem, że ludzie uzależnieni od czegoś nie są biedni, ale okej. Jestem zdania, że takie osoby same muszą sobie pomóc i uporać się ze swoim nałogiem. Nikt inny nie zrobi tego za nich. Mogę ją skierować do jakiegoś domu pomocy, czy czegoś takiego, dać trochę jedzenia, ale to wszystko. Ewentualnie wesprzeć moralnie. 
   6. Jakie masz plany na przyszłość?
  • Nie mam planów. Chciałabym związać swoje życie z muzyką - zostać dziennikarzem muzycznym czy managerem. Ale nie wiem, mam jeszcze czas.
   7. Jaką cechę lubisz w sobie najbardziej?
  • Pozytywną energię, lojalność oraz troskę o innych.
   8. Jakie zwierzę chciałabyś mieć w posiadaniu (legalnie bądź nielegalnie)?
  • Fretkę. No i jeszcze jednego kota, bo mój obecny jest jakiś wadliwy.
   9. Czego brzydzisz się najbardziej?
  • Nie mam pojęcia. Ale chyba niemytego, ludzkiego ciała. Szczególnie stóp. Obrzydlistwo. 
  10. Jeśli miałabyś możliwość wcielenia się w kogoś, to kim na pewno nie chciałabyś być?
  • Barackiem Obamą, Putinem i... lesbijką XD
  11. Gdzie chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
  • Na pewno w USA - pewnie w LA. Albo w Norwegii/ Szwecji/ na Finlandii - nie znoszę mrozu, ale te kraje jakoś mnie przyciągają. Pewnie dlatego, że się naczytałam o wikingach ._.
Teraz powinnam nominować 11 blogów, ale... Nie zrobię tego. Jestem podłym Smokiem i nie chce mi się wymyślać pytań, a zresztą blogi, które czytam dostały już z 500 nominacji, więc to nie ma sensu.
Kocham was <3


4 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie, nowy rozdział się jakoś tak magicznie sam napisał :D
    Adlers-appetite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. + też uważam, że te nominacje są durne, bo w zamyśle liebster jest odkrywanie nowych blogów, a w tym momencie to jest takie nominowanie się po znajomości, na siłę, także wielki plus dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że jestem królem spamu xd
    U mnie nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest, wreszcie, potrójny rozdział na adlers-appetite.blogspot.com i pełne wyjaśnienie skąd wzięła się tak długa przerwa :)
    Wszystkie rozdziałowo-komentarzowe zaległości ponadrabiam do końca września :)
    Buziaczky i zapraszam serdecznie ♡

    OdpowiedzUsuń